26.04.2013

zebra w paski

Masz do skrzydeł
przywiązaną złotą rybę
Jeśli ty odfruniesz
Serce jej przestanie bić


Całkiem zwyczajny outfit, idealny na krótkie przechadzki, do miasta, na zakupy. Ja w każdym bądź razie czułam się swobodnie, na luzie a jednocześnie na swój sposób oryginalnie, aby nie przesadzić, być może odpowiedniejsze słowo to nie nudno.
Jeans jest nadal modny, a ja wręcz uwielbiam jeansowe kurteczki, w połączeniu ze zwykłym, prostym podkoszulkiem i balerinkami pod kolor wszystko to nie przyćmiło spodni w paski, które M. nazwał crazy pants. 
Spodnie mimo, że luźne, nadały się wprost idealnie do mojej figury, nie dodając zbędnych hmm.. centymetrów :D Polecam takie paskowe spodnie, ja zamierzam wypróbować kolejne takie, tylko dopasowane w innej odsłonie. 
Włosy całkowicie naturalne, nie wliczając okularów było bez dodatków. Przechadzałyśmy się uliczkami naszego urokliwego miasta.
Mam nadzieję, że się podoba a swoje zdanie wyrazicie w komentarzach. 
Do zobaczenia :)

I have on very casual and simple outfit. It's a great proposition when you are going for a walk or doing some shopping.
In those clothes I feel comfortable, free, but still original and not boring.
I like wearing jeans jacket with simple top. I love the trousers- another trend! And I can promise that I will try and wear those pants in another outfit.
When M. saw those pictures all he said: What a creazy pants. But belive me they are lovely. All you have to do is just be brave to try this on and buy!
That's how my natural, curly hair looks.
Very simple, but I hope you like it :)
Cya soon!



kurtka/ jacket nn
komin/ scarf nn
top h&m
spodnie/ trousers atmosphere
balerinki/ shoes atmosphere
okulary/ sunglasses new look 
 
 
 
 
 





 
Hugs! S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz