12.08.2013

drink me!

Błyskotliwość myśli i szybkość skojarzeń
w brutalnym napoju się budzi



Już od dłuższego czasu poszukiwałam niemalże idealnego miejsca na spędzenie kilku chwil nad filiżanką kawy. Miejsca, gdzie możemy wybrać się na lunch, aromatyczne expresso czy lampkę szampana wieczorową porą.
Poszukiwania trwały i trwały, a ja spędzałam czas nieusatysfakcjonowana w sieciowych kawiarenkach. Kawa niby dobra, miejsce niby też, ale czułam jakiś niedosyt. Jednak mój kucharski nos, bądź jak kto woli instynkt zaprowadziły mnie do tej klimatycznej kawiarenki.
 Miejsce, do którego mam ochotę wracać, pić kawę, pracować, czytać gazety, czy spędzać tam wieczory. 
Kierowana własnymi uczuciami, pragnieniami, moimi marzeniami. 
Chciałabym żeby takich miejsc z sercem było więcej!
Mam nadzieję, że sama kiedyś przyłożę do tego rękę i zrealizuje swoje marzenia.

The Coffee House.


 
  


Czy i Wy znaleźliście takie miejsce dla siebie?
Chętnie obejrzałabym inspirujące miejsca.
Miłego dnia i dobrej kawki! 
xoxo annie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz