5.08.2013

street festi part one



Czasem słońce, czasem deszcz - po raz kolejny witamy w Aberdeen.

Chciałabym Wam przedstawić, jedną z moich ulubionych imprez w naszym mieście.
International Street Market, to impreza odbywająca się od pt do nd, kilka razy w roku. 
Zrzesza ona sprzedawców z całego świata. Każdy "łasuch" i poszukiwacz smaków znajdzie tu coś dla siebie!
Atmosfera jest bardzo pozytywna i choć zazwyczaj przychodzi mi, w niej uczestniczyć tylko jeden dzień, to zapewniam Was, że jest to zawsze wielka przyjemność pełna niespodzianek!

Moi drodzy! 
Zabieram Was w tą podróż, mam nadzieję, że spodoba Wam się moja fotorelacja.
Enjoy!



POLISH BARBECUE
 Tylko Nam dobrego, polskiego piwka zabrakło :)

BALTIC AMBER JEWELLERY
Nasz kraj, w bursztynowym odcieniu!

 FLOWERS FROM HOLLAND


DUTCH PANCAKES
 Hmm... Dużo nutelli! Mniam!

 WELSH HOUSE

GERMAN WURST

ITALIAN CHOCOLATE



 ITALIAN OLIVES

 FRENCH MERINGUE
 FRENCH CHEESE

TURKICH DELIGHT & NOUGAT


SPANISH FOODS

ROMANIAN TORITOS

 SLOVAKIA WOODEN

AUSTRALIAN BURGERS

 Hmm... Oglądamy kangura?! :)

SCOTCH PRODUCTS






OPRÓCZ TEGO:




Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was i ilość zdjęć, nie jest przesadzona! Jest ich mnóstwo, ale tylko tak mogłam przekazać urok festynu. 
Jutro zapraszam na part two, będzie trochę o KANGURZE! 
Cheers! 

xoxo annie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz