11.08.2013

i'm flower

Z kobietami, jak z kwiatami,
trzeba je pielęgnować, wtedy kwitną.




Rozmarzona, zakochana, pełna blasku i uroku. Dojrzewająca, czasami opadająca z sił. Oczekująca na orzeźwienie, na słońce, na deszcz. Owiana wiatrem i otulona promieniami. 
Jak i  kwiat, tak i kobieta. Pełne piękna, pełne energii, pełne zapachu.

Kwiaty towarzyszą Nam tego lata bez przerwy. Jako wazon pełen kwiatów, łąka rozsiana kwiatami. Tego sezonu to nierozłączna część mojej garderoby. Wzór kwiatowy pojawia się bardzo często na moich sukienkach i bluzkach. Moje poczucie kobiecości odnajduje się w Nich doskonale. Choć szkockie lato już nam pomału przemija, to mam nadzieję, że motyw kwiatowy nie zniknie z mojej garderoby. Dziś ubrana w drobne kwiatuszki, czułam się, jak motylek.
Obyście i Wy, wybierając motywy kwiatowe, czuły się piękne!

marynarka / jacket atmosphere
bluzka / shirt zara
spodnie / jeans new look
torba / bag atmosphere
buty / shoes graceland


Każdy z nas nosi piękno w sobie!
Uśmiechaj się każdego dnia, jesteś jedyna, niepowtarzalna, więc bądź szczęśliwa!
xoxo annie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz